Ułatwienia dostępu

3

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2025

numer naboru w PUE ARIMR: 399387
z dnia 28.04.2025 roku


Numer identyfikacyjny LGD w systemie CSOB: 062969016

Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej” w uzgodnieniu z Zarządem Województwa Podkarpackiego ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w zakresie:


                    POPRAWA DOSTĘPU DO MAŁEJ INFRASTRUKTURY PUBLICZNEJ

w ramach wdrażania Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2023 -2027 Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej” w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS) – komponent wdrażanie LSR

Przedsięwzięcie nr P.3.1.2. Wsparcie infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej.

 

Nazwa LGD oraz Zarządu Województwa:

Lokalna Grupa Działania Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej” oraz Zarząd Województwa Podkarpackiego

Przedmiot naboru wniosków o wsparcie:

Przedmiotem naboru wniosków są operacje z zakresu poprawy dostępu do małej infrastruktury publicznej.

 

Termin składania wniosków:

Wnioski o przyznanie pomocy należy składać od dnia 12 maja 2025 r. od godz. 0:00 do dnia 28 maja 2025 r. do godz. 23:59.

 

Forma złożenia wniosku:

Kompletny wniosek o przyznanie pomocy wraz z wymaganymi załącznikami należy składać TYLKO za pomocą systemu teleinformatycznego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR), poprzez Platformę Usług Elektronicznych ARiMR (PUE), który dostępny jest pod adresem https://epue.arimr.gov.pl

 

Forma i intensywność wsparcia oraz wysokość pomocy:

Wsparcie udzielane jest w formie ryczałtu - w wysokości od 80 000 zł do 110 000,00 zł.

Intensywność wsparcia – 75% – w przypadku operacji realizowanych przez JSFP, z czego pomoc finansowana  z EFRROW wynosi maksymalnie 55% kosztów kwalifikowalnych,
a pozostałe 20%  kosztów kwalifikowalnych ze środków budżetu państwa.

– 100% kosztów kwalifikowalnych zaplanowanych do poniesienia w ramach operacji realizowanych przez organizacje pozarządowe.

Podmioty uprawnione do ubiegania się o wsparcie:

  1. Pomoc przyznaje się wnioskodawcy będącemu JSFP lub organizacją pozarządową.
  2. O pomoc może ubiegać się wyłącznie podmiot posiadający numer EP (Ewidencji Producentów).
  3. Suma pomocy dla jednego beneficjenta oraz wypłaconych mu grantów nie może  przekroczyć 500 tys. zł w okresie realizacji PS WPR. Limit nie ma zastosowania do JSFP. 

Typy i rodzaje działań:

- Modernizacja i/lub konserwacja placów zabaw oraz ich doposażenie min. w ścieżki sensoryczne, urządzenia dla dzieci z niepełnosprawnością.

- Zagospodarowanie i rozwijanie miejsc spędzania wolnego czasu i rekreacji (min. place zabaw, altany, ścieżki sensoryczne itp.).

- Zagospodarowanie i wyznaczanie szlaków turystycznych (min. remonty, wyznaczanie nowych szlaków, wizualizacja, promocja).

- Rozwijanie infrastruktury bazującej na OZE – miejsca do ładowania urządzeń elektrycznych – telefonów, laptopów, lampki do roweru.

- Zagospodarowanie pół biwakowych, namiotowych, miejsc obsługi turystów przy rzekach, zbiornikach, ścieżkach rowerowych.

- Tworzenie i rozwijanie: ścieżek przyrodniczych, rowerowych, edukacyjnych, punktów rekreacyjnych, małej infrastruktury przy ścieżkach i terenach rekreacyjnych.

 

Miejsce publikacji Regulaminu naboru wniosków o wsparcie:

Regulamin naboru wniosków dostępny jest na stronie internetowej www.lgdnisko.pl
oraz w biurze LGD.

Szczegółowe warunki ubiegania się o wsparcie oraz uzyskania wsparcia określa Regulamin naboru wniosków.

Dane do kontaktu:
Szczegółowych informacji na temat warunków ubiegania się o wsparcie udzielają pracownicy biura LGD Stowarzyszenie „Partnerstwo dla Ziemi Niżańskiej”,Wolina ul. Piaskowa 10, 37-400 Nisko, tel. 573 307 636 lub kontakt e-mail: lgdnisko@wp.pl

WAŻNE !!!

Po wysłaniu wniosku w systemie  https://epue.arimr.gov.pl prosimy o informację telefoniczną do biura LGD lub na adres e-mail: lgdnisko@wp.pl.  

W przypadku wystąpienia błędów w działaniu PUE, należy niezwłocznie zgłosić je do HelpDesk ARiMR pod adresem e-mail: arimr_hd@arimr.gov.pl lub pod nr tel. 22 595 02 50

 

Dokumenty do pobrania: